HTML

bravojuggling.blog.hu

Stick Heroes - 2012. február

2012.02.29. 13:13 bravojuggling

IN ENGLISH


 

Devil Stix Dave szívvel-lélekkel szereti a tűzzsonglőrködést és a flow arts-ot. Azt vallja magáról, hogy elhivatott arra, hogy a tüzes fellépésekkel, a tárgymanipulációval, a flow arttal örömet szerezzek az embereknek szerte a világon.

Név: Devil Stix Dave Hirshman
Életkor: 29
Nemzetiség: USA
Lakhely: Reno, NV USA
Foglalkozás: Westcoastjuggling

Hány éve ördögbotozol? 13 éve

Hány ördögbotod van? 100 felett (túl sok ahhoz, hogy számontartsam)

Zsonglőreredmények (díj / fellépés / trükk, amire büszke vagy / stb.):
Profiként először a 2. Nemzetközi Ördögbot versenyen nyertem 2010. július 17-én Nevadában, Las Vegasban.
Büszke vagyok a ninjabukfenc trükkre, amit én találtam ki.
Erre a fellépésre nagyon büszke vagyok.

Még milyen zsonglőreszközökkel játszol?
Ezekkel játszom még: astrojax, zsonglőrlabda, hosszúbot, kontakt hosszúbot, kötéldárda (rope dart), kontakt labda, meteor, nuncsaku, varázspálca, s-bot (buugeng), & zsonglőrkalap.

Tagja vagy valamilyen csapatnak, csoportnak, egyesületnek?
A Controlled Burn tagja vagyok és a West Coast Juggling előadó társulat vezetője.

Hol tanultál ördögbotozni?
A barátom, Sara vezetett be az ördögbotozás világába a nevadai Renoban. Megtanította az alapokat és minden mást magamtól sajátítottam el egy kis youtube-os és juggletube-os segítséggel.

Melyik trükköt tanultad meg legnehezebben?
A futószalagot.

Milyen trükköket gyakorolsz most?
A mátrix elsajátításán dolgozom és egy csomó lábtrükkön, amikhez a hekilabdás tudásomat használom fel.

Vannak olyan trükkjeid, amiket te találtál ki?
Túl sok ahhoz, hogy megnevezzem őket, de én úgy hiszem, hogy mi mind összeköttetésben állunk és így abban a pillanatban, amikor egy trükk megjelenik általam vagy más által, az elérhető lesz mindenki számára. Létezik egy zen ördögbot mester, aki az összes nagyszerű mozdulatot megalkotja valahol titokban és mi akkor férünk ezekhez, amikor áramlásban vagyunk.

Mik a kedvenc trükkjeid?
A nyak- és lábtrükkök, bukfencek.

Melyek a legnehezebb trükkök, amiket meg tudsz csinálni?
A nyak- és lábtrükkök, bukfencek... :)

Melyik a legnehezebb trükk, amit szeretnél megtanulni?
Szeretnék mindent, amit tudok egyetlen, megállás nélküli, gördülékeny gyakolatsorban ötvözni.

Milyen stílusban játszol és milyen más játékstílust kedvelsz?
Én mozdulatművész (flow artist) vagyok. Nagyon tisztelem az előadások technikai megközelítését, de én inkább az előadások vagy a játékélmény áramlásának szeretem átadni magamat.

Játszol tüzes bottal is?
Igen, 2001 óta játszom tüzes bottal és ki is fejlesztettem a saját tüzes virágbot verziómat.

Hogy telik egy napod? Mennyit gyakorolsz?
Kb. 1-3 órát szeretek játszani és gyakorolni naponta.

Hogyan és hol gyakorolsz?
1-3 órát szeretek gyakorolni egy nap és vagy a nappalimban vagy egy környékbeli táncstúdióban gyakorlok.

Fel szoktál lépni ördögbottal?
Igen, amilyen gyakran csak tudok. Fellépek a helyi tűzzsonglőrcsoportunkkal és egyedül és duóban is fellépek tüzes műsorral.

Szoktál zsonglőrködést oktatni?
Igen, szoktam foglalkozásokat tartani zsonglőreseményeken, iskolákban, fesztiválokon és cirkuszközpontokban.
A következő eseményeken működtem közre tanárként:
2011. április – Play Immersion (Austin, TX)
2011. május – Fire Drums (Navarro, CA)
2011. április – Compression Fire Arts Festival (Reno, Nevada)
2011. szeptember – The Lake Tahoe Flow Arts Festival (Lake Tahoe, CA)

Miért szeretsz ördögbotozni?
Azért szeretem a flow artot és a tárgymanipulációt, mert nagyszerű bevezetés a fitness, a zsonglőrködés, a tánc és a geometria világába. (Az ördögbot a flow art egyik játéka/eszköze.)

Mik az erősségeid, gyenge pontjaid?
Jó vagyok egy bottal, kettővel még fejlődnöm kell.

Milyen a zsonglőrélet az USA-ban? Népszerű az ördögbot?
A zsonglőrködés az USA egy aprócska részét érinti. Az ördögbot nem nagyon népszerű a main stream amerikai vonalon, de az underground szcénában erős és lelkes játékosok vannak.

Hogy képzeled el magad öregnek? Fogsz még akkor is zsonglőrködni?
Remélem, hogy egy egészséges öregember leszek, aki ördögbotozást oktat.

El tudod képzelni, hogy többé ne ördögbotozzál?
Nem, a síromig fogom őket pörgetni.

Mit tanácsolsz kezdő/haladó ördögbotosoknak?
Mindenkinek azt mondom, hogy minél többet játszol, annál elhivatottabbá válsz. Béke, Szeretet & Virágbot!

 


 

Bravo Juggling presents: Stick Heroes
2012. január - Alessandro Budroni - Alestix ▶
2011. október - Itaken ▶
2011. szeptember - Turai Bálint ▶
2011. augusztus - Rodrigo Huenchupan Contreras ▶
2011. július - Simon Oganisyan - Mr. Simon ▶
2011. június - Tomás Di Tomaso ▶
2011. május- Nikki Snijders ▶
2011. április - Markus Furtner ▶
2011. március - Adam Dipert ▶
2011. február - Paul Rozaire - Polostick ▶
2011. január - Alì Akbar Rahati Nover - Ghost ▶

Szólj hozzá!

Címkék: interjú interview hero stick ördögbot virágbot ördögpálca flowerstick bravojuggling bravostick devilstick stickhero stickheroes hu

A bejegyzés trackback címe:

https://bravojuggling.blog.hu/api/trackback/id/tr294129281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása