HTML

bravojuggling.blog.hu

Stick Heroes - 2012. augusztus

2012.08.31. 11:44 bravojuggling

IN ENGLISH

Név: Lluis Gomez Lopez “LUCO”
Életkor: 32
Nemzetiség: spanyol
Lakhely: Cornellà de Llobregat
Foglalkozás: cirkuszművész

Hány éve ördögbotozol? 15 éve játszottam először, de csak 4 éve zsonglőrködöm komolyabban.

Hány ördögbotod van? 10 vagy 12

Zsonglőreredmények (díj / fellépés / trükk, amire büszke vagy / stb.):
Művészként számos cirkuszi társulatnál és szórakoztatóipari cégnél dolgoztam, jelenleg a Baualá-nál.

Még milyen zsonglőreszközökkel játszol?
Buzogányozom, de emellett még más cirkuszi képességeket is alkalmazok: az akrobatikus egyensúlyozást és a kézenállást.

Tagja vagy valamilyen csapatnak, csoportnak, egyesületnek?
A Barcelonai Művészeti Szövetségnek, a CoopdeCirc-nek vagyok a tagja.

A zsonglőreszközök közül miért választottad az ördögbotot?
Tüzes ördögbottal játszottam először 15 évvel ezelőtt Cornellà-ban egy hagyományos táncos eseményen, a “Ball de Diables de Cornellà”-án ('Az ördögök báljá'-n). Itt tűz, tánc és tűzijáték alkotja a műsort.
Később felhagytam az ördögbotozással, mert elkezdtem az akrobatikus egyensúlyozást és minden időmet ennek a gyakorlására szántam. 4 éve újra ördögbotozom, mert ezt élvezem a leginkább. Ez az egyszerű oka annak, hogy ördögbotozom.

Hol tanultál ördögbotozni?
Az utcán, foglalt házakban tanultam, kis baráti csoportok verődtünk össze, úgy kezdtük el. Sose tanultam az ördögbotozást iskolai keretek között. Szerintem nincs is erre szükségem, saját magamat képzem.

Milyen stílusban játszol és milyen más játékstílust kedvelsz?
A stílusom mindig a zenéhez köthető. Szeretem vázlatosan megtervezni a koreográfiát, de Polostick és Tomás Di Tomaso stílusa is nagyon tetszik.
.
Szoktál tüzes ördeögbottal is játszani?
Igen, szoktam.

Hogy telik egy napod? Mennyit gyakorolsz?
Nem gyakorlok minden nap, mert más készségeket is kell fejlesztenem, színházban próbálok vagy dolgozom, de próbálok egy héten 4 vagy 5 nap zsonglőrködni, 2 vagy 3 órát egy nap.

Szoktál zsonglőrködést oktatni?
Igen és más készségeket is mint az akrobatikus egyensúlyozás és az akrobatika például.

Milyen típusú ördögbotot szeretsz használni?
Saját készítésű ördögbotokat használok. Ördögbot-virágbot mixek.

Mik a zsonglőrködéssel kapcsolatos jövőbeni céljaid? Mi jelent számodra kihívást?
A célom olyan műsort kitalálni, ami meglepi a közönséget.

Mit tanácsolsz kezdő/haladó ördögbotosoknak?
“Találd meg a stílusodat és élvezd, élvezd...”

 


 

Bravo Juggling presents: Stick Heroes
2012. július - Florent Lestage ▶
2012. június - Rafael Kirashov ▶
2012. május - Lukas Reichenbach - Lund ▶
2012. április - Michael Sather - Stixguru ▶
2012. március - Yuho Fukuzawa - Pyokofrog ▶
2012. február - David Hirshman - Devil Stix Dave ▶
2012. január - Alessandro Budroni - Alestix ▶
2011. október - Itaken ▶
2011. szeptember - Turai Bálint ▶
2011. augusztus - Rodrigo Huenchupan Contreras ▶
2011. július - Simon Oganisyan - Mr. Simon ▶
2011. június - Tomás Di Tomaso ▶
2011. május- Nikki Snijders ▶
2011. április - Markus Furtner ▶
2011. március - Adam Dipert ▶
2011. február - Paul Rozaire - Polostick ▶
2011. január - Alì Akbar Rahati Nover - Ghost ▶

Szólj hozzá!

Címkék: interjú heroes interview hero stick ördögbot virágbot ördögpálca flowerstick bravojuggling devilstick stickhero stickheroes hu

A bejegyzés trackback címe:

https://bravojuggling.blog.hu/api/trackback/id/tr764772505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása